wtorek, 17 maja 2011

Pytania - odpowiedzi. cz. II.


1) Kiedy był Twój początek odchudzania i ile udało Ci się schudnąć?
Zdrowe i rozsądne dchudzanie rozpoczęłam 1 lutego i do tej pory schudłam nieco ponad 16 kilo. Więc połowa drogi już pokonana.

2) Dlaczego zmieniałaś adres bloga?

Ponieważ mój stary został oblężony przez internetowe trole, które zawsze wszystko wiedzą lepiej.


3) Co sądzisz o środkach odchudzających?
Sądzę, że to jest jedno wielkie G Ó W N O. Przez pare dni waga spada szybciej, potem są zastoje. Gdy ostawiamy dany specyfik nie chudniemy już wcale, bo organizm się przyzwyczaił. Jedynym 'wspomagaczem' jaki stosuje jest zielona herbata.

4) Powinno się pić mięte podczas odchudzania?
Tak, ale ja piję tylko na wieczór, bo robię się po niej strasznie głodna. Czyli jakoś tam działa. 


5) Który dzisiaj dzień Twojego biegania?

Gratulacje dla mnie ponieważ dzisiaj 32 dzień.

6) Jakie produkty polecasz na diecie?
Jeśli chodzi o śniadania to polecam owsianki, otręby, musli, owoce świeże i suszone. Obiady u mnie to w 80% warzywa, ale dokładam też ryże, ryby mięsa i moje ukochane kotlety sojowe - cała paczka 200 kcal tylko. A jeśli chodzi o kolacje to powinno się jeść biało, ale u mnie to nie jest regułą. Jedyne co polecam to serki wiejskie z łyżką cynamonu (nie cukru cynamonowego!) i otrębami.

7) Dodasz kiedyś swoje zdjęcia?
Zapewne tak.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz