wtorek, 17 maja 2011

Pytania - odpowiedzi. cz. I.

1) Jakie ćwiczenia są najlepsze podczas odchudzania?
- Najlepsze są ćwiczenia spalające tkankę tłuszczową np. bieganie.Dopiero potem powinno się brać za te rzeźbiące i modelujące.

2) Jaką dietę stosujesz? Z czego zrezygnowałaś?
- Jestem na diecie 1200-1300kcal. Uważam, że jest ona dla mnie najlepsza. Nie chodzę głodna ale też nie jestem przejedzona. Z niczego nie rezygnowałam, wszystko jest dla ludzi.. tylko trzeba znać umiar.


3) Ile wody pijesz dziennie?
- Niestety jestem osobą, która nie potrafi wypić tych 2 litrów wody. Piję litr i do tego kubek czerwonej lub zielonej herbaty.

4) Co sądzisz o odchudzających produktach? 
- Odchudzające produkty nie istnieją. Nic samo w sobie Cię nie odchudzi. Żyjemy niestety w komercyjnych czasach gdzie wszystko jest robione pod zysk. Te odchudzające produkty mają zwyczajnie minimalnie mniej kalorii albo tylko wspomagają odchudzanie ale nie o d c h u d z a j ą. Zamiast szukać cuda na patyku lepiej poćwiczyć.


5) Dlaczego jesteś przeciwniczką głodówek?
- Ponieważ kiedyś przez miesiąc stosowałam "dietę" 300-600kcal. Waga spadała tylko przez pierwszy tydzień a potem był zastój. Oczywiście nie obyło się bez spowolnienia metabolizmu i potem miałam problemy z normalną dietą. Do tego doszło : wypadanie włosów, paznokci, szara cera i omdlenia. Na diecie 1300kcal zrzucam kilogramy szybciej i zdrowiej. 

6) Co Cię skłoniło do odchudzania?
- Fakt, że nie mieściłam się w moje ciuchy w szafie i miałam problem z kupnem nowych. Problem również tkwił w mojej kondycji. Chciałam się czuć piękna i pewna siebie  ale do tego jeszcze daleka droga.

7) Co sądzisz o osobach które przy ludziach jedzą jak wróbelki
a w domu się napychają np. czekoladą?
- Nigdy nie stwarzałam pozorów osoby, która je jak wróbelek.. Toteż nie rozumiem osób tak robiących. Kocham jeść dobre rzeczy i co w tym złego? Jeśli znam umiar to nie mam się czego wstydzić.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz